مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-18سياسي

شهید بلباسی برات شهادت را از هفت تپه گرفت


برادر شهید مدافع حرم محمد بلباسی گفت: شهدای مدافع حرم از جمله شهید محمد بلباسی برات شهادت خود را از خادمی شهدا و هفت تپه گرفتند.

- ، رسول بلباسی صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه خاک مقدس هفت تپه گنجینه ای برای مازندرانی شده است و هر روز که این گنجینه را برای زائران باز می کنیم، گنج جدیدی کشف می شود، افزود: زائران اذعان دارند که حضورشان در هفت تپه برایشان با ارزش است.

وی با اظهار اینکه راه شهدای انقلاب در دفاع مقدس تداوم پیدا کرد و در هفت تپه هم ادامه دار شد، گفت: شهدایی مدافع حرم در هفت تپه خدمت کردند و برات شهادت خود را از این سرزمین گرفتند، خادمین بزرگواری، چون شهدای مدافع حرم حاج رحیم کابلی شهید بلباسی، حبیب الله پور، بریری و شهید رجایی فر برات شهادت خود را از هفت تپه گرفتند، آن ها نوکری زائران شهدا را کردند و در خان طومان به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: هفت تپه شاهد راویت های حاج رحیم بوده که هنوز پیکر مطهرش برنگشته است و شهید بلباسی در زمان مسئولیتش در سازمان اردویی سپاه کربلا به شدت پیگیری احیای هفت تپه بود و با تلاش بی وقفه همکاران این شهید در سپاه کربلا، طی چند سال با دست خالی کاروان آوردند که بیشترین جمعیت از رزمندگان جانبازان و خانواده شهدا و پیشکسوتان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید بلباسی برات شهادت را از هفت تپه گرفت

شهید بلباسی برات شهادت را از هفت تپه گرفت