مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-18سياسي

پروازهای فرودگاه اردبیل به 40 سورت پروازی می رسد


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تا آخر فروردین تعداد پروازهای فرودگاه اردبیل در طول هفته به 40 سورت پروازی می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد شامگاه پنجشنبه در دیدار مردمی خود در اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل در لایحه بودجه 1401، 10 هزار و 600 میلیارد تومان بودجه استانی، ملی و ملی استانی شده دارد که 8 هزار میلیارد تومان آن جاری و 2 هزار و 500 میلیارد تومان آن در بخش های عمرانی و زیرساختی هزینه خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیشترین امیدواری ما جذب اعتبارات از محل سفر رییس جمهور است که در این سفر 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات و بیش از 846 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای استان اردبیل مصوب شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون از محل سفر رییس جمهور 18 هزار میلیارد تومان در کشور منابع نقد توزیع شده است، گفت: سهم استان اردبیل از این رقم 800 میلیارد تومان بوده که با پیگیری از طریق وزرا و معاونان رییس جمهور این منابع به استان تزریق شده است.

نیکزاد افزود: ما در 4 سال بر اساس برنامه ریزی دولت، وزرا و مدیران استانی پیگیر طرح ها و پروژه های مصوب هستیم تا زمینه اجرایی شدن آنها فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای فرودگاه اردبیل به 40 سورت پروازی می رسد

پروازهای فرودگاه اردبیل به 40 سورت پروازی می رسد