مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-18اقتصادي

پیاده رو فروشی در تهران؛ سه متر دو میلیون تومان


این روزها در ایام پایانی سال و خرید هموطنان برای عید نوروز کسب و کار دست فروشان در گوشه و کنار پایتخت نیز رونق دارد، اما در برخی از معابر تهران دست فروشان برای کسب و کارشان باید اجاره بین یک تا دو میلیون تومانی بابت پهن کردن بساط شان در پیاده رو بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، دست فروشان به دلیل اینکه هزینه هایی مانند اجاره مغازه، هزینه عضویت در اتحادیه، مالیات، عوارض شهری، هزینه انشعابات و .

را پرداخت نمی کنند کالاهای عرضه شده شان را با قیمت کمتری به فروش می رسانند و مشتریان بیشتری را از مغازه داران از آن خود می کنند، البته بخشی از دست فروشان که تنها امرار معاش شان از این طریق است به دلیل نداشتن سرمایه دست به کسب و کار دست فروشی می زنند؛ در این میان به دلیل از بین بردن مبلمان شهری، اشغال کردن فضای عمومی و ایجاد سد معبر شهرداری ها مانع ایجاد این کسب و کارها می شوند.

طبق آماری که به دست خبرنگار خبرآنلاین رسیده است، یکی از بیشترین تماس با سامانه 137 شهرداری تهران مربوط به سد معابر در پیاده راه ها است، اما گویا این تماس ها پشت پرده هایی دارد چرا که خرید از دست فروشان که با استقبال مردمی صورت می گیرد نشان از این می دهد که کسبه به عنوان رقبای دست فروشان از شهرداری طلب برچیدن آن ها را دارند؛ اما این اتفاق در خیاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده رو فروشی در تهران؛ سه متر دو میلیون تومان

پیاده رو فروشی در تهران؛ سه متر دو میلیون تومان