مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-18اقتصادي

استرالیا و هلند هم تحریم های جدید علیه روسیه وضع کردند


دولت استرالیا به اعلام تحریم هایی علیه بانک ها و سازمان های دولتی روسیه پرداخته و به این ترتیب بانک مرکزی روسیه اکنون در فهرست تحریم های استرالیا قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دویچه وله، هلند، استرالیا و ژاپن جدیدترین کشورهایی هستند که با اعمال تحریم ها علیه افراد، بانک ها و سازمان های دولتی روسیه فشار بر این کشور را افزایش دادند.

در همین راستا، کانبرا تحریم هایی را علیه وزارت دارایی مسکو اعمال کرد در حالی که نام 11 بانک و سازمان دولتی روسیه از جمله بانک مرکزی این کشور را که اکثر دارایی های بانکی روسیه به همراه تمام نهادهای مدیریت کننده بدهی های دولتی آن را پوشش می دهند به فهرست تحریم هایش اضافه کرد.

ماریز پین، وزیر امور خارجه استرالیا در بیانیه ای گفت: با اقدام اخیر استرالیا در گنجاندن نام بانک مرکزی روسیه در فهرست تحریم ها، استرالیا اکنون تمام نهادهای دولتی روسیه را که مسئول صدور و مدیریت بدهی های دولتی روسیه هستند، هدف قرار داده است.

کلاس کنات، رییس بانک مرکزی هلند نیز گفت که مقامات هلند بیش از 200 میلیون یورو (223 میلیون دلار) دارایی افراد یا شرکت هایی که در پی حمله روسیه به اوکراین تحریم شده اند را مسدود یا توقیف کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرالیا و هلند هم تحریم های جدید علیه روسیه وضع کردند

استرالیا و هلند هم تحریم های جدید علیه روسیه وضع کردند