مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-18سياسي

سپاه کهگیلویه 2هزار بسته معیشتی توزیع کرد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: همزمان با نیمه شعبان 2هزار بسته معیشتی رزمایش مؤمنانه بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه آخرین مرحله توزیع کمک های مؤمنانه به مناسبت نیمه شعبان در شهرستان برگزار شد.

سید حمزه محقق زاده در آیین رزمایش مؤمنانه اظهار داشت: همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: بسیج سازندگی، حوزه و پایگاه های مقاومت از ابتدای طرح تاکنون پای کار مواسات و همدلی بودند.

وی بیان داشت: امروز به مناسبت میلاد امام زمان عج و در آستانه  نوروز 2 هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته 5 میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه بسته های معیشتی را شامل برنج، حبوبات و روغن، رب، ماکارونی اعلام کرد و گفت: این اقلام به خانواده های کم برخوردار و کارگران شهرداری اهدا شد.

 وی تصریح کرد: خدمت رسانی به مردم و اقشار آسیب پذیر خود یک نوع جهاد تبیین در جهت امید بخشی به این قشر از مردم جامعه است و سپاه بر خود وظیفه می داند که در همه مقاطع و شرایط در کنار مردم و برای آنان قدم بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه کهگیلویه 2هزار بسته معیشتی توزیع کرد

سپاه کهگیلویه 2هزار بسته معیشتی توزیع کرد