مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-18سياسي

جلوگیری از تغییر کـاربری و سـاخت و سازهـای غیرمجـاز در ایام عید


سازمان امور اراضی کشور برای جلوگیری از فعـالیت سودجویـان و دلالان در زمینـه ویلاسازی و تغییر کـاربری و سـاخت و سازهـای غیرمجـاز زمین هـای کشاورزی در تعطیلات نوروزی اطلاعیه ای منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور اراضی کشور، این سازمان به مناسبت فرارسیدن سال نو و با هدف اطلاع رسـانی عمومی برای جلوگیری از فعـالیت سودجویـان و دلالان در زمینـه ویلاسازی و تغییر کـاربری و سـاخت و سازهـای غیرمجـاز زمین هـای کشاورزی در تعطیلات نوروزی اطلاعیه ای منتشر کرد.

متن این اطلاعیه به این شرح است: اراضی زراعی و باغ ها به عنوان بستر تامین امنیت غذایی جامعه و بخشی از محیط زیست کشور از سرمایه های ملی جامعه است و بر اساس آموزه های دینی، فرهنگ ایرانی ـ اسلامی و قوانین کشوری، حفاظت از این عرصه ها وظیفه ای همگانی و تخریب و نابودی زمین های کشاورزی امری ناپسند، غیرقانونی و خلاف مصالح جامعه است.

از این رو سازمان امور اراضی کشور صیانت از زمین های کشاورزی را به عنوان رسالتی دینی، فرهنگی و قانونی وظیفه خود می داند و با مشارکت تمامی شهروندان بر آن است تا در جهت حفظ منابع پایه و تأمین امنیت غذایی جامعه از زمین های زراعی و باغ های سراسر کشور محافظت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تغییر کـاربری و سـاخت و سازهـای غیرمجـاز در ایام عید

جلوگیری از تغییر کـاربری و سـاخت و سازهـای غیرمجـاز در ایام عید