مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 07:472022-03-18سياسي

آغاز دهمین مرحله کمک مومنانه در فارس


رییس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: دهمین مرحله از نهضت مواسات همدلی و کمک مومنانه در سال 1400 همزمان با میلاد امام زمان(عج) و در آستانه عید نوروز 1401 با محوریت پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی آغاز خواهد شد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: دهمین مرحله از نهضت مواسات همدلی و کمک مومنانه در سال 1400 همزمان با میلاد امام زمان(عج) و در آستانه عید نوروز 1401 با محوریت پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی آغاز خواهد شد.

اسماعیل قزل سفلی عنوان کرد: دهمین مرحله از نهضت مواسات همدلی و کمک مومنانه در سال 1400 همزمان با میلاد با سعادت امام زمان(ع) و در آستانه عید نوروز 1401 با محوریت پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی آغاز خواهد شد.

به نقل از بسیج سازندگی فارس، قزل سفلی افزود: در این مرحله بیش از 57 هزار بسته اهدایی بنیاد علوی بین خانواده های نیازمند و مستضعفین و آسیب دیدگان کرونا فارس توزیع خواهد شد.

همچنین 52 هزار بسته معیشتی به همت گروه های جهادی و خیرین و هیات های مذهبی و پایگاه های مقاومتی و نهادهای حمایتی و آحاد مردم در حال تهیه و آماده سازی است.

رییس سازمان بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه پیش بینی می شود بیش از 110 بسته معیشتی در این مرحله از خدمت مومنانه توزیع می شود، گفت: اقلامی که در بسته های بنیاد علوی تدارک دیده شده یک بخشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دهمین مرحله کمک مومنانه در فارس

آغاز دهمین مرحله کمک مومنانه در فارس