مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 23:222022-03-17سياسي

آب به آسیاب دشمنان انقلاب ریختن، از هر کانالی که باشد جنایت و خیانت به انقلاب است


دوازدهمین سالگرد درگذشت خدیجه ثقفی، مادربزرگ و بیست و هفتمین سالروز ارتحال سید احمد خمینی، پدر سیدحسن خمینی پنج شنبه شب در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

- در مزاسم گرامیداشت دوازدهمین سالگرد درگذشت همسر امام خمینی عنوان شد آب به آسیاب دشمنان انقلاب ریختن، از هر کانالی که باشد جنایت و خیانت به انقلاب است دوازدهمین سالگرد درگذشت خدیجه ثقفی، مادربزرگ و بیست و هفتمین سالروز ارتحال سید احمد خمینی، پدر سیدحسن خمینی پنج شنبه شب در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مراسم با حضور سیدحسن خمینی تولیت حرم امام خمینی، بیت امام راحل، آیت الله سیدمحمد موسوی بجنوردی، حجت الاسلام محمدعلی انصاری، حجت الاسلام مجید انصاری، حجت الاسلام مرتضی اشراقی، حجت الاسلام محمدعلی ابطحی، جواد امام و جمعی از علاقمندان و دوستداران بیت امام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی رحمانی در این مراسم، طی سخنانی اظهار کرد: نسل امروز از مبارزات و جایگاه شخصیت های انقلاب اسلامی بی اطلاع هستند و این شخصیتها به دلیل برخی رفتارها و تخریب ها مظلوم و ناشناخته مانده اند.

حاج سید احمد آقا از آن شخصیتهایی است که عمر، جوانی و همه وجودش را در راه ایجاد، گسترش و تثبیت انقلاب اسلامی گذاشت اما بخشهای زیادی از زوایای زندگی این بزرگ مرد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب به آسیاب دشمنان انقلاب ریختن، از هر کانالی که باشد جنایت و خیانت به انقلاب است

آب به آسیاب دشمنان انقلاب ریختن، از هر کانالی که باشد جنایت و خیانت به انقلاب است