مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 22:572022-03-17سياسي

شهدا از والاترین ارزش های جامعه هستند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: شهدا مصداق آیه عند ربهم یرزقون و مظهر اقتدار جمهوری اسلامی و از والاترین ارزش های جامعه هستند.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: شهدا مصداق آیه "عند ربهم یرزقون" و مظهر اقتدار جمهوری اسلامی و از والاترین ارزش های جامعه هستند.

بهرام ستاری دستنایی با حضور در یادمان شهدای گمنام پلدختر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهدا با اخلاص خود الگوی تمام نمایی برای مسئولان در نظام اسلامی هستند.

وی با تاکید براینکه شهدا مصداق آیه عند ربهم یرزقون هستند، تصریح کرد: شهدا مظهر اقتدار جمهوری اسلامی و از والاترین ارزش های جامعه محسوب می شوند.

حرمت خون شهدا در سایه همدلی و اتحاد حفظ می شود معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: میثاق نامه دولت سیزدهم تکریم شهدا و خانواده آنان است و حرمت خون شهدا در سایه همدلی و اتحاد حفظ می شود.

ستاری دستنایی با اشاره به اینکه شهدا در دفاع از دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش کلیدی داشتند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان طلایه دار حکومت دینی بوده و هست و شهدا، ایثارگران و رزمندگان با فداکاریها و جانثاری خود حیاتی دوباره به آن بخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا از والاترین ارزش های جامعه هستند

شهدا از والاترین ارزش های جامعه هستند