مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 20:322022-03-17حوادث

اجرای طرح های نوروزی پلیس راه لرستان با اولویت پیشگیری از وقوع تصادفات جاده ای


رییس پلیس راه لرستان از آغاز طرح های نوروزی پلیس با حضور و همکاری نیروهای امدادی و خدماتی و با اولویت پیشگیری از سوانح و تصادفات جاده ای خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس پلیس راه لرستان از آغاز طرح های نوروزی پلیس با حضور و همکاری نیروهای امدادی و خدماتی و با اولویت پیشگیری از سوانح و تصادفات جاده ای خبر داد.

سرهنگ محمد زارعی در حاشیه آغاز طرح نوروزی پلیس و دیگر نهادهای امدادی، اظهار کرد: پلیس به صورت گسترده در نقاط مختلف جاده ها مستقر است تا با استقرار مداوم مأموران پلیس راه در محورهای مواصلاتی ضمن افزایش آگاهی مردم و رعایت قوانین و مقررات بتوانیم شاهد کاهش آمار تصادفات باشیم.

وی با اشاره به افزایش گروه های گشت محسوس و نامحسوس تصریح کرد: با توجه به اینکه محورهای مواصلاتی لرستان از جمله محورهای ترانزیتی محسوب می شوند حضور گشت نامحسوس در محورهای برون شهری و استقرار پلیس در این محورها عامل مؤثری در کاهش آمار تصادفات خواهد بود ازاین رو پلیس در طرح نوروزی خود از 25 اسفند به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی شهرستان حضور خواهد داشت.

رییس پلیس راه لرستان با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از حوادث ایام نوروز به تصادفات رانندگی به ویژه در جاده های بین شهری مربوط می شوند خاطرنشان کرد: سبقت، سرعت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و عدم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های نوروزی پلیس راه لرستان با اولویت پیشگیری از وقوع تصادفات جاده ای

اجرای طرح های نوروزی پلیس راه لرستان با اولویت پیشگیری از وقوع تصادفات جاده ای