مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 19:422022-03-17سياسي

آمادگی خدمات دهی 50فروند شناور مسافری در بنادر هرمزگان


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آمادگی خدمات دهی 50 فروند شناور مسافری با ظرفیت پنج هزار و 328 مسافر در بنادر هرمزگان خبر داد.

- ، علی رضا محمدی کرجی ران در آیین آغاز طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1401 در بندر شهید حقانی اظهار داشت: این طرح به منظور ارائه مطلوب خدمات و تأمین ایمنی سفرهای دریایی در ایام نوروز، از سال 1386 به صورت مدون و با مشارکت ارگانهای مختلف برگزار شده است.

وی در تشریح ظرفیت ایجاد شده ویژه نوروز 1401، ادامه داد: در طرح نوروزی امسال 50 فروند شناور مسافری با ظرفیت پنج هزار و 328 نفربادستور العمل های بهداشتی و مراقبتی در 12 مسیر دریایی خدمات خود را به مسافران و گردشگران دریایی که استان هرمزگان را برای تجربه سفرهای دریایی انتخاب کرده اند ارائه خواهند داد.

رییس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده از بعد ایمنی و نظارتی بیان داشت : 8 فروند شناور تخصصی جستجو و نجات دریایی، 33 ایستگاه همیار ناجی و 24 ایستگاه نجات غریق و غواصی همراه با 20 تیم بازرسی فنی و ایمنی مستقر در بنادر از امروز تا 15 فروردین سال آینده مسئولیت خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی خدمات دهی 50فروند شناور مسافری در بنادر هرمزگان

آمادگی خدمات دهی 50فروند شناور مسافری در بنادر هرمزگان