مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 18:572022-03-17اقتصادي

تشدید بازرسی جهاد کشاورزی استان بر بازار شب عید کالاهای کشاورزی


مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: اجرای طرح تشدید بازرسی محصولات بخش کشاورزی ویژه تقویت کنترل و نظارت بازار شب عید در استان آغاز شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: اجرای طرح تشدید بازرسی محصولات بخش کشاورزی ویژه تقویت کنترل و نظارت بازار شب عید در استان آغاز شده است.

منصور عدل در گفت وگو با ایسنا- افزود: با هدف حفظ آرامش و نظارت بر بازار عرضه محصولات اساسی و پر مصرف بخش کشاورزی بویژه مرغ، گوشت، تخم مرغ، میوه ، نان و.

در سطح استان، این طرح نظارتی ویژه برنامه ریزی و درحال اجراست.

وی ادامه داد: تمامی نیروها به صورت آماده باش بر وضعیت عرضه کالاهای بخش کشاورزی نظارت و با هرگونه تخلف در این بخش برخورد خواهند کرد.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: برای طرح نظارت نوروزی تعداد 40 تیم با همکاری نیروهای داوطلب بسیج ساماندهی شده و تا 15 فروردین ماه سال آینده به صورت ویژه مشغول فعالیت نظارتی خواهند بود وی با اشاره به اینکه در سه ماه گذشته بیش از 8 هزار مورد بازرسی و نظارت در سطح بازار محصولات کشاورزی انجام گرفته تاکید کرد: به همکاری و نظارت نامحسوس مردم در روند نظارت بر توزیع و عرضه کال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بازرسی جهاد کشاورزی استان بر بازار شب عید کالاهای کشاورزی

تشدید بازرسی جهاد کشاورزی استان بر بازار شب عید کالاهای کشاورزی