مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 18:372022-03-17اقتصادي

اولویت سال آینده هدایت سرمایه گذاران به سمت تکمیل زنجیره های تولید است


معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: هدایت سرمایه گذاران به سمت تکمیل زنجیره های تولید اولویت ما در حوزه ی اقتصادی سال آینده است.

- ایسنا/ایلام معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: هدایت سرمایه گذاران به سمت تکمیل زنجیره های تولید اولویت ما در حوزه ی اقتصادی سال آینده است.

دکتر شهریار عباسی در نشست هماهنگی امور اقتصادی با تبریک میلاد یگانه منجی عالم بشریت و آرزوی سالی پر خیر و برکت برای مردم استان اظهار کرد: اولین اقدام حوزه ی اقتصادی در استان ورود استاندار محترم به مسئله نان بود که با نظارت ها و برنامه ریزی های انجام شده تقریبا بخشی از مشکلات این حوزه ی مرتفع شد و در حال پیگیری هستیم که دیگر مشکلات را نیز به زودی برطرف کنیم و با بهینه سازی برخی از دستگاهها با تخصیص اعتبارات مناسب و به روز کردن آمار جمعیتی شهرستان های مختلف و پالایش خبازانی که در شهرستان های مختلف حضور داشتند از جمله اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی بحث نان در استان بوده است .

وی به تشکیل فن بازار استان ایلام اشاره کرد و بیان داشت: فن بازار به عنوان حلقه ی مفقوده ی ارتباط تولید و علم است که می تواند تحولی در بحث صنایع تولیدی دراستان ایجاد کند که خوشبختانه تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت سال آینده هدایت سرمایه گذاران به سمت تکمیل زنجیره های تولید است

اولویت سال آینده هدایت سرمایه گذاران به سمت تکمیل زنجیره های تولید است