مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-17اجتماعي

تشریح محدودیت های ترافیکی جشن نیمه شعبان در کرمان


رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان استان با اشاره به آمادگی کامل نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم نیمه شعبان، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، اسماعیل خوشوقت اظهار داشت: همزمان با برپایی جشن های نیمه شعبان، پلیس راهور استان کرمان برای برپایی هرچه بهتر مراسم ها و روان سازی ترافیک، یک سری طرح ترافیکی را اجرا خواهد کرد.

خوشوقت بیان کرد: در این رابطه محدودیت های ترافیکی از ساعت 17 پنجشنبه بیست و ششم اسفند در سطح معابر و مسیرهای پرتردد به صورت مقطعی و با توجه به شرایط ترافیکی اعمال خواهد شد که مهمترین آنها انسداد مسیرهای منتهی به محور هفت باغ، انسداد مسیر جنوب به شمال خیابان شفا و انسداد مسیر جنوب به شمال خیابان هزار و یک شب و همچنین انسداد مسیر انتهای بلوار حمزه (دوربرگردان) و در صورت نیاز از ورودی این بلوار خواهد بود.

رییس پلیس راهور استان انسداد مسیرهای منتهی به میدان کوثر را نیز دیگر طرح ترافیکی این آیین ذکر و بیان کرد: در این روز پر تردد استفاده شهروندان از وسایط حمل و نقل عمومی به جای وسایل شخصی و تک سرنشین مورد تاکید است.

وی افزود: به منظور افزایش ایمنی ترافیکی از هم اکنون طرح برخورد با تخلفات رانندگان هنجارشکن همچون آلودگی صوتی، تخلفات پلاک مخدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح محدودیت های ترافیکی جشن نیمه شعبان در کرمان

تشریح محدودیت های ترافیکی جشن نیمه شعبان در کرمان