مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 16:272022-03-17سياسي

غارعلیصدر آماده میزبانی از مسافران نوروزی است


استاندار همدان در بازدید از غار علیصدر گفت: بزرگترین غار آبی جهان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، استاندار همدان عصر امروز همزمان با بازگشایی غار علیصدر از بزرگترین غار آبی جهان بازدید کرد.

علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه غار  علیصدر آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است اظهار کرد: غار علیصدر طی دو سال گذشته با همه گیری بیماری کرونا تعطیل بود، اما بر اساس تدابیر اندیشیده شده، حالا شرایط میزبانی از گردشگران نوروزی مهیاست.

وی بیان کرد: شرایط موجود در غار علیصدر بیانگر آن است برنامه ریزی مدونی از سوی مدیران این مجموعه برای ورود به عرصه فعالیتی انجام داده است و آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران را داشته و واحدهای خدماتی و اقامتی فعال خواهند بود.

استاندار همدان تصریح کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و زدن واکسن برای گردشگرانی که از این غار بازدید می کنند، ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد زیرساخت های لازم، شماره ملی گردشگران استعلام و اجازه بازدید به افرادی که حداقل 2 نوبت واکسن کرونا تزریق کردند، داده می شود.

قاسمی فرزاد افزود: رونق گردشگری به دلیل ایجاد شغل، تولید ثروت و ارزش افزوده از اولویت های اصلی استان همدان در دولت سیزدهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غارعلیصدر آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

غارعلیصدر آماده میزبانی از مسافران نوروزی است