مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 16:272022-03-17حوادث

کشف 50 میلیارد اموال از سارق کارت های عابر بانک


فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری زن سارق خبر داد که ضمن سرقت کارت های عابر بانک شهروندان اقدام به خرید 50 میلیارد ریال لوازم خانگی و .

کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ فرج شجاعی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کارت   های عابر بانک در محدوده مراکز خرید شیراز ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران کلانتری 13 عباسیه  تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که سارق در اطراف مراکز خرید پرسه می زده و هنگامی که مشتریان جهت خرید شماره رمز کارت بانکی خود را به مغازه داران اعلام می کردند آن را یادداشت و به صورت حرفه ای در فرصتی مناسب اقدام به سرقت کارت عابر بانک آنها به شیوه کیف زنی و جیب بری می کرده است.

فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: ماموران پلیس با اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی های محسوس و نامحسوس موفق شدند سارق که زنی حدودا 40 ساله بود را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارق مقادیر زیادی لوازم خانگی ، مواد غذایی و بهداشتی ، ظروف آشپزخانه ، پوشاک ، پتو و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 50 میلیارد اموال از سارق کارت های عابر بانک

کشف 50 میلیارد اموال از سارق کارت های عابر بانک