مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 16:272022-03-17سياسي

غار علیصدر برای میزبانی از گردشگران نوروزی آماده است


استاندار همدان از آمادگی غار علیصدر برای میزبانی از گردشگران نوروزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قاسمی فرزاد ساعاتی پیش همزمان با بازگشایی غار علیصدر از بزرگترین غار آبی جهان بازدید کرد و گفت: علیصدر در 2 سال گذشته با همه گیری بیماری کرونا تعطیل بود، اما بر اساس تدابیر اندیشیده شده، حالا شرایط میزبانی از گردشگران نوروزی محیا است.

وی اظهار کرد: شرایط موجود در غار علیصدر بیانگر آن است برنامه ریزی مدونی از سوی مدیران این مجموعه برای ورود به عرصه فعالیتی انجام داده است و آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران را دارد و واحدهای خدماتی و اقامتی فعال خواهند بود.

استاندار همدان تصریح کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و زدن واکسن برای گردشگرانی که از این غار بازدید می کنند ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد زیرساخت های لازم، شماره ملی گردشگران استعلام و اجازه بازدید به افرادی که حداقل 2 نوبت واکسن کرونا تزریق کردند، داده می شود.

قاسمی فرزاد افزود: رونق گردشگری به دلیل ایجاد شغل، تولید ثروت و ارزش افزوده از اولویت های اصلی استان همدان در دولت سیزدهم است.

گفتنی است علیصدر تنها غار تالابی ایران و از معدود غارهای آبی و بزرگ ترین غار آبی جهان در 75 کیلومتری شهر همدان واقع در ارتفاعات ساری قیه نزدیک رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غار علیصدر برای میزبانی از گردشگران نوروزی آماده است

غار علیصدر برای میزبانی از گردشگران نوروزی آماده است