مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-17سياسي

کم فروشی مدیران به هیچ وجه قابل بخشش نیست/معرفی معاون سیاسی


فرماندار زنجان با بیان اینکه کم فروشی مدیران به هیچ وجه قابل بخشش نیست، گفت: با مدیرانی که کم فروشی کنند برخورد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان، میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) و عید باستانی نوروز اظهار کرد: هر قدم و قلمی که در راستای رفاه حال مردم و پیشرفت و آبادانی کشور برمی داریم طبق آموزه های دینی، همان روز برایمان عید است.

فرماندار زنجان تصریح کرد: بر همین اساس وقتی مسؤولیت یک جمعیتی را بر عهده گرفته ایم با جان و دل باید خدمتگزار مردم بوده و در حوزه کاری خودمان به نحو احسن عمل کنیم.

وی برای چندمین بار با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان نباید این شهرستان را با دیگر شهرستان های استان مقایسه کنند، افزود: شهرستان زنجان بیش از نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده است، پس شایسته نیست خود را با شهرستان های کوچک استان مقایسه کنیم.

خالقی گفت: بر خلاف اینکه روز معارفه این موضوع را از مدیران خواستم باز از مسؤولان دستگاه های اجرایی می خواهم برنامه عملیاتی سال 1401 را سریعا به فرمانداری ارسال کنند.

فرماندار زنجان تاکید کرد: مصوبات مطروحه در جلسات شهرستان از لحظه طرح شدن در جلسات قابلیت اجرایی داشته و مدیران نباید منتظر صورتجلسه مصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم فروشی مدیران به هیچ وجه قابل بخشش نیست/معرفی معاون سیاسی

کم فروشی مدیران به هیچ وجه قابل بخشش نیست/معرفی معاون سیاسی