مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 15:422022-03-17بين الملل

هر لحظه آماده مذاکره ایم/ اظهارات اخیر بایدن نابخشودنی است


«دیمیتری پسکوف» اظهارات اخیر بایدن علیه پوتین را نابخشودنی توصیف کرد و گفت مسکو هر لحظه آماده مذاکره با اوکراین است ولی مقامات کی یف اشتیاق مشابهی به مذاکره ندارند.

- دیمیتری پسکوف اظهارات اخیر بایدن علیه پوتین را نابخشودنی توصیف کرد و گفت مسکو هر لحظه آماده مذاکره با اوکراین است ولی مقامات کی یف اشتیاق مشابهی به مذاکره ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین امروز پنج شنبه در نشست خبری درباره تازه ترین تحولات بحران اوکراین گفت: مذاکرات بین دو هیئت روسی و اوکراینی امروز ادامه خواهد یافت.

باید بار دیگر تأکید کنم که ما هر لحظه آماده مذاکره هستیم ولی متأسفانه طرف اوکراینی اشتیاق و تمایل مشابهی به مذاکره ندارد.

پسکوف در بخش دیگری از اظهاراتش درباره سخنان اخیر بایدن مبنی بر اینکه پوتین جنایتکار جنگی است، ادامه داد: اظهارات اخیر بایدن درباره رییس جمهور پوتین غیر قابل قبول و نابخشودنی است و کشوری که سایر کشورها را هدف حملات نظامی خود قرار داده است، حق ندارد اینگونه اظهار نظر کند.

سخنگوی کرملین در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا اظهارات بایدن زمینه برای قطع روابط دیپلماتیک با آمریکا ایجاد می کند و چرا پوتین به این اظهارات پاسخ نمی دهد، گفت: رییس جمهور ما یک شخصیت بین المللی، با درایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر لحظه آماده مذاکره ایم/ اظهارات اخیر بایدن نابخشودنی است

هر لحظه آماده مذاکره ایم/ اظهارات اخیر بایدن نابخشودنی است