مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-17بين الملل

مدودف: روسیه دشمنان خود از جمله آمریکا را سر جایشان می نشاند


معاون شورای امنیت روسیه با بیان این که ایالات متحده روس هراسی «منزجرکننده» را در تلاش برای به زانو درآوردن مسکو و تجزیه آن دامن زده گفت، روسیه این قدرت را دارد که همه دشمنان بی شرم خود را سر جایشان بنشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری مدودف  روز پنجشنبه گفت که روسیه این قدرت را دارد که دشمنان به رهبری ایالات متحده را سر جای خود بنشاند و مسکو توطئه روس هراسی غرب برای تجزیه روسیه را خنثی خواهد کرد.

دیمیتری مدودف که از سال 2008 تا 2012 به عنوان رییس جمهور روسیه خدمت کرد و اکنون معاون شورای امنیت روسیه است، گفت که ایالات متحده روس هراسی منزجرکننده را در تلاش برای به زانو درآوردن روسیه و سپس تجزیه آن دامن زده است.

این مقام روس افزود: این محقق نخواهد شد - روسیه این قدرت را دارد که همه دشمنان بی شرم خود را سر جایشان قرار دهد.

وی پیش تر هم گفته بود که اگر تهدیدهای غرب مبنی بر توقیف دارایی های روس ها در کشورهای خارجی محقق شود، روسیه پاسخ متقارن خواهد داد و دارایی های خارجی ها و شرکت های خارجی بر اساس قوانین روسیه توقیف خواهد شد.

این مقام ارشد روس با اشاره به تصمیم متقابل علیه آمریکا، انگلیس و برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا گفت: خوشبختانه ما تجربیات زیاد و قانون در این زمینه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدودف: روسیه دشمنان خود از جمله آمریکا را سر جایشان می نشاند

مدودف: روسیه دشمنان خود از جمله آمریکا را سر جایشان می نشاند