مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-17اجتماعي

ضرورت بازسازی جاده خلخال به اسالم در حوزه گیلان


با توجه به نزدیک بودن فصل گردشگری و پرترافیک بودن جاده خلخال به اسالم، بازسازی این جاده در حوزه استان گیلان یک ضرورت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، پیش ازظهر امروز با حضور فرمانداران خلخال و تالش و مدیران اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای 2 شهرستان و خبرنگاران، جاده خلخال به اسالم به صورت میدانی بازدید شد.

سیدجواد یحیی زاده، فرماندار خلخال ضمن قدردانی از تلاش راهداران در مسیر ارتباطی خلخال به اسالم در راهدارخانه لرزه استان گیلان و راهدارخانه الماس استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن فصل گردشگری و پرترافیک بودن جاده خلخال به اسالم، بازسازی این جاده در حوزه استان گیلان یک ضرورت است چراکه در طول 48 کیلومتر این جاده و در صدها نقطه از این مسیر، چاله هایی ایجاد و آسفالت تخریب شده است.

وی افزود: یکی از مطالبات اولویت دار مردم شهرستان خلخال در دیدار چهره به چهره با مسؤولان شهرستان، پیگیری تسریع در بازسازی این مسیر از مسؤولان استان گیلان است که امیدواریم با همکاری شایسته مسؤولان استان گیلان هم در حوزه راهداری وهم در حوزه مناسب سازی آسفالت این مسیر شاهد رونق بیش از پیش رونق حوزه گردشگری و اقتصادی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازسازی جاده خلخال به اسالم در حوزه گیلان

ضرورت بازسازی جاده خلخال به اسالم در حوزه گیلان