مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-17سياسي

حمایت ویژه مجلس از اپراتورهای مخابراتی/ جلوگیری از افزایش 10 درصدی پرداخت به دولت


کارورهای مخابراتی که فاقد شبکه و زیرساخت ارتباطی در بستر شبکه ملی اطلاعات باشند از شمول حکم 10 درصدی موضوع جزء (2) بند «ی» تبصره (6) قانون بودجه خارج شدند.

- ، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در رابطه با تعیین تکلیف حق الامتیاز و حق السهم دولت از کارورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته از سوی فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی و کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات این فراکسیون چالشی که ممکن بود سال آینده نیز گریبان گیر اپراتورهای ثابت و کسب و کارهای خرد اینترنتی و ارتباطی شود، حل شد.

وی ادامه داد: در راستای درخواست اقدام عاجل برای جلوگیری از تعطیلی کسب و کار شرکت های مخابراتی دارنده پروانه اپراتورهای مجازی تلفن همراه، معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تکلیف را مشخص کرد.

رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در متن این نامه آمده است با توجه به حکم دوم از جزء (2) بند ی تبصره (6) قانون بودجه سال 1401 کل کشور مبنی بر تعیین درآمدی حاصل از افزایش حق الامتیاز و حق السهم در توسعه زیرساخت کارور (اپراتور) در بستر شبکه ملی اطلاعات حکم افزایش 10 درصدی حق الامتیاز و حق السهم دولت از درآمد کارورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی از حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ویژه مجلس از اپراتورهای مخابراتی/ جلوگیری از افزایش 10 درصدی پرداخت به دولت

حمایت ویژه مجلس از اپراتورهای مخابراتی/ جلوگیری از افزایش 10 درصدی پرداخت به دولت