مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-17سياسي

نشست اعضای مجمع مطالبه گران با فرماندار اصفهان/ حقوق فرماندار چقدر است؟


فرماندار اصفهان در دیدار با اعضای مجمع مطالبه گران استان اصفهان، گفت: یکی از مطالبات اساسی مردم، شفافیت دستگاه های مختلف است اما برخی در مقابل آن مقاومت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در دیدار با اعضای مجمع مطالبه گران استان اصفهان اظهار کرد: من خودم را یک مطالبه گر می دانم و حق مردم اصفهان را مطالبه می کنم.

وی با اشاره به مشکلات مردم در زمینه مسائل اقتصادی اظهار کرد: گروه های مختلفی از مردم را برای نظارت بیشتر از دستگاه های مختلف و نظارت بر کالاهای اساسی راه اندازی کردیم تا بتوانیم از فساد و یا گرانی های بی رویه جلوگیری کنیم.

احمدی خاطر نشان کرد: پروژه هوشمندسازی در شهرداری برای پیشگیری از فساد در حال انجام است و ما به جد پیگیر این مسأله در شهرداری هستیم تا ان شاالله از تخلفات پیشگیری کنیم.

حقوق من 15 میلیون تومان است فرماندار اصفهان گفت: یکی از مطالبات اساسی مردم، شفافیت دستگاه های مختلف و حتی شفافیت مجلس است اما متاسفانه برخی مدیران، کارمندان و یا نمایندگان در مقابل شفافیت مقاومت می کنند و بنده همین جا اعلام می کنم رقمی که با همه مزایا به حساب بنده واریز شده 15 میلیون تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست اعضای مجمع مطالبه گران با فرماندار اصفهان/ حقوق فرماندار چقدر است؟

نشست اعضای مجمع مطالبه گران با فرماندار اصفهان/ حقوق فرماندار چقدر است؟