مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-17بين الملل

رسانه های عبری مطرح کردند: چه چیزی در اربیل هدف قرار گرفت؟


پس از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اربیل و گزارش رسانه های آمریکایی درباره حمله به یک هسته اسراییلی در شمال عراق، اکنون رسانه های عبری این پرسش را مطرح کرده اند که دقیقا چه کسانی در اربیل هدف قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، پس از حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به یک هسته موساد در اربیل، به رغم سکوت مطلق تل آویو در سطوح سیاسی، نظامی و امنیتی، توجه رسانه های عبری به هدفی که در شمال عراق مورد حمله قرار گرفت، معطوف شده است.

منابع رسانه ای عراق، بامداد روز یکشنبه هفته جاری، از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شهر اربیل منطقه کردستان عراق خبر دادند.

کانال خبری صابرین نیوز به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به موساد اسراییل در اربیل در شمال عراق با موشک های بالستیک مورد حمله قرار گرفتند .

ظهر روز یکشنبه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با انتشار اطلاعیه ای، با اشاره به هدف قرار دادن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست ها توسط موشک های نقطه زن تاکید کرد: تکرار هرگونه شرارت با پاسخ های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد .

در این میان، بسیاری از رسانه ها با طرح پرسش هایی پیرامون ماهیت هدف موردنظر و معنای حمله به آن در چنین زمانی گزارش های متعددی را منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های عبری مطرح کردند: چه چیزی در اربیل هدف قرار گرفت؟

رسانه های عبری مطرح کردند: چه چیزی در اربیل هدف قرار گرفت؟