مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-17سياسي

برگزاری شب های فرهنگی در موزه های تهران/ ایجاد 40 نمایشگاه فروش بدون واسطه


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از برگزاری شب های فرهنگی در موزه ها و کاخ موزه های تهران خبر داد و گفت: 40 نمایشگاه فروش بدون واسطه صنایع دستی در نظر گرفته ایم.

- ، پرهام جان فشان در برنامه سلام تهران سیما صبح امروز پنجشنبه 26 اسفندماه 1400 گفت: هر سال در آستانه عید نوروز ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی در سطح وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و در استان ها به ریاست استانداران و دبیری مدیران کل میراث فرهنگی استان ها و با همراهی تمامی کارگروه های ذیل ستاد مانند کمیته حمل و نقل تشکیل می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار تبلیغ می کنیم تا مردم به تهران سفر کنند؛ زیرا در ایام نوروز این شهر با آب و هوا و جاذبه های گردشگری که دارد، دیدنی است و جزو کلان شهرهایی است که مراکز تفریحی و سرگرمی بسیار خوبی دارد.

جانفشان تصریح کرد: معمولاً در تهران، گردشگران شهری هستند که به مراکز تفریحی، توریستی و گردشگری می روند یا توریست هایی هستند که برای گردشگری سلامت، کسب وکار و آموزشی به تهران سفر می کنند.

وی ادامه داد: ایام نوروز فرصت مناسبی است تا مردم فارغ از دغدغه های ترافیک شهری در تهران و سطح استان که شامل 16 شهرستان است از جاذبه های گردشگری آن بازدید کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شب های فرهنگی در موزه های تهران/ ایجاد 40 نمایشگاه فروش بدون واسطه

برگزاری شب های فرهنگی در موزه های تهران/ ایجاد 40 نمایشگاه فروش بدون واسطه