مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-17سياسي

شبی که پس از شب قدر برترین شب هاست/ اعمال ویژه شب نیمه شعبان چیست؟


شب نیمه شعبان شب بسیار مبارکی است، از امام صادق (ع) روایت شده است که از امام باقر (ع) از برتری و مزیت شب نیمه شعبان پرسیده شد، ایشان فرمود: - شب نیمه شعبان شب بسیار مبارکی است، از امام صادق (ع) روایت شده است که از امام باقر (ع) از برتری و مزیت شب نیمه شعبان پرسیده شد، ایشان فرمود: این شب پس از شب قدر برترین شب هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فردا روز نیمه شعبان و سالروز میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

در کتاب شریف مفاتیح الجنان مرحوم شیخ عباس قمی در خصوص فضیلت ها و اعمال این شب مبارک آمده است: شب بسیار مبارکی است، از امام صادق (علیه السلام) روایت شده: که از امام باقر (علیه السلام) از برتری و مزیت شب نیمه شعبان پرسیده شد، ایشان فرمود: این شب پس از شب قدر برترین شب هاست.

در این شب خدا احسان خود را بر بندگان سرازیر می کند و آنان را به بخشش و کرم خویش می آمرزد، پس در تقرّب جستن به سوی خدای تعالی در آن بکوشید که آن شبی است که خدا به ذات مقدّس خود سوگند یاد کرده که گدایی را از درگاه خویش با دست خالی بازنگرداند، زمانی که انجام معصیتی را درخواست نکند؛ و شب نیمه شعبان شبی است که حق تعالی آن را برای ما قرار داد و در عوض شب قدر که آن را ویژه پیامبر (صلی الله علیه وآله) نمود، پس در دعا و ثنا بر خدای تعالی کوشش کنید… تا پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبی که پس از شب قدر برترین شب هاست/ اعمال ویژه شب نیمه شعبان چیست؟

شبی که پس از شب قدر برترین شب هاست/ اعمال ویژه شب نیمه شعبان چیست؟