مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-17حوادث

ابطال پرواز زاهدان ـ تهران زاگرس ایر پس از 7 ساعت سرگردانی مسافران


تهران متعلق به شرکت زاگرس پس از آنکه به دلیل شرایط نامناسب جوی مدام دچار تغییر شد و هیچ مسؤولی از این شرکت پاسخگوی مسافران نبود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پرواز زاهدان ـ تهران شرکت هواپیمایی زاگرس قرار بود ساعت 22:40 روز گذشته مسافران را به تهران منتقل کند اما به دلیل شرایط نامناسب جوی و گرد و خاک، هواپیمایی که قرار بود وارد فرودگاه شده و مسافران را جابه جا کند امکان نشستن در فرودگاه چابهار را پیدا نکرد و به تشخیص خلبان این هواپیما به تهران برگشت.

یکی از مسافران این پرواز در اینباره به فارس می گوید: پرواز ما قرار بود شب گذشته از زاهدان به تهران ساعت 22:40 انجام شود اما حدود سه ساعت مانده به پرواز پیامکی از سوی شرکت هواپیمایی برای ما ارسال شد مبنی بر اینکه این پرواز ساعت 23:55 انجام می شود.

وی افزود: پس از آنکه برای انجام پرواز وارد فرودگاه شدیم خبری از هواپیما نبود و در تابلوی اعلانات مجدداً اعلام شد این پرواز حدود ساعت 1:30 بامداد امروز انجام می شود، اما آن ساعت هم پرواز انجام نشد و مسافران در فرودگاه زاهدان سرگردان مانده بودند.

این مسافر زاگرس ایر افزود: موضوعی که مسافران را بسیار  گله مند می کرد این بود که هیچ یک از مسؤولان شرکت هواپیمایی زاگرس در فرودگاه زاهدان پاسخگوی مسافران نبودند و اصلا حضور نداشتند، هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال پرواز زاهدان ـ تهران زاگرس ایر پس از 7 ساعت سرگردانی مسافران

ابطال پرواز زاهدان ـ تهران زاگرس ایر پس از 7 ساعت سرگردانی مسافران