مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-17اقتصادي

8 خدمت تجاری سازی حمایت شد تا دانش بنیان ها بازار خود را توسعه دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خدمات ارزیابی ، خدمات مالی و سرمایه گذاری ، خدمات حقوقی و مالکیت فکری ، خدمات مدیریت فناوری و کسب و کار ، - 331 شرکت دانش بنیان و خلاق با ارائه خدمات تجاری سازی نقشی موثر در توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری کشور بازی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خدمات ارزیابی ، خدمات مالی و سرمایه گذاری ، خدمات حقوقی و مالکیت فکری ، خدمات مدیریت فناوری و کسب و کار ، خدمات تبادل فناوری ، شتابدهی و توسعه گری نواحی نوآوری و خدمات توسعه بازار از جمله خدماتی هستند که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکت های دانش بنیان ارائه می شود.

در همین راستا 331 شرکت دانش بنیان و خلاق حمایت شدند تا این خدمات را به مجموعه های متقاضی ارائه و محصولات خود را در بازار داخلی و حتی بین المللی عرضه کنند.

مجموعه هایی، چون خطرپذیران نوین آفرینش ، توسعه اندیشان پایدار ارتباطات سلولی ، زیست اقتصاد خیام ، صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان بوشهر ، هادی اندیشه توسعه فناور ، ایده های نوین واژیان توس ، صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی نوآفرین ، صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان سیستان و بلوچستان ، کسب و کار های نوپای حرکت اول ، پیشران صنعت تهران مهر و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 خدمت تجاری سازی حمایت شد تا دانش بنیان ها بازار خود را توسعه دهند

8 خدمت تجاری سازی حمایت شد تا دانش بنیان ها بازار خود را توسعه دهند