مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-17سياسي

تاکید رییس مجلس بر رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان هرمزگان


نماینده مردم بندرلنگه در مجلس با بیان اینکه زلزله امروز هرمزگان خسارات جانی نداشته است، از پیگیری های رییس مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات مردم این استان قدردانی کرد.

- احمد جباری نماینده مردم غرب استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره وقوع زلزله امروز در هرمزگان اظهار داشت: الحمدلله تلفات جانی نداشته ایم اما راه برخی از مناطق به دلیل زلزله مسدود شده که تلاش می شود باز شود و خساراتی نیز به برخی از خانه ها به ویژه در روستاها وارد شده است.

وی از ابراز همدلی و همراهی محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد و گفت: آقای قالیباف از دقایق اولیه وقوع زلزله در استان هرمزگان مکرراً پیگیر موضوع بودند و دستور داده اند که هر کمک و اقدامی که لازم است جهت تسریع در امور و همچنین حال هموطنان جنوب کشورمان صورت بگیرد.

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس خاطرنشان کرد: از آقای دوستی استاندار هرمزگان هم تشکر می کنم ایشان نیز در ساعات اولیه در محل وقوع از حادثه حضور میدانی داشته و مسائل را از نزدیک دنبال و پیگیری کرده است.

انتهای پیام/  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس مجلس بر رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان هرمزگان

تاکید رییس مجلس بر رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان هرمزگان