مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-17اقتصادي

23 اکیپ بازرسی و رصد بازار در استان سمنان تشکیل شده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه 23 اکیپ بازرسی و رصد بازار در استان تشکیل شده است، گفت: این اکیپ ها به صورت ویژه به تخلفات بازار شب عید می پردازند.

- ، درباره نحوه رصد بازار شب عید و اقلام مورد نیاز مردم استان سمنان، تاکید کرد: از آنجا که نظارت بر بازار بر عهده جهاد کشاورزی گذاشته شده، تمهیدات لازم در راستای مقابله با جرایم احتمالی عرضه اقلام مصرفی و مورد نیاز مردم استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه کمبودی در بخش اقلام ضروری و مورد نیاز نوروز مردم استان سمنان وجود ندارد، افزود: تأمین، نظارت بر عرضه و اقدامات لازم پایش بازار به صورت مستمر و روزمره از سوی ستاد تنظیم بازار نوروزی انجام می شود و مردم نباید دغدغه و نگرانی در تهیه اقلام مورد نیازشان داشته باشند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه 23 اکیپ نظارتی با همراهی و همکاری تعزیرات حکومتی، بازرسی اصناف، بسیج، جهاد، صمت و … نظارت و بازدید از مراکز عرضه کالاهای مصرفی مردم را به صورت مستمر بر عهده دارند، ابراز کرد: موارد تخلف احتمالی به صورت فوری مورد بررسی و برخورد قرار خواهد گرفت.

قاسمی با بیان اینکه در استان سمنان وضعیت خوبی از لحاظ تولیدات پروتیینی، مرغ، تخم مرغ و… وجود دارد و کمبودی در این زمینه نداریم، ابراز کرد: محصولات توسط س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 اکیپ بازرسی و رصد بازار در استان سمنان تشکیل شده است

23 اکیپ بازرسی و رصد بازار در استان سمنان تشکیل شده است