مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-17اجتماعي

پیشرفت مناسب عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح در روستای ورجان


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قم از سرعت و پیشرفت فیزیکی مناسب عملیات ساخت و احداث تقاطع غیر همسطح در میدان روستای ورجان بعد از مدت کوتاه وقفه خبر داد.

- ایسنا/قم معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قم از سرعت و پیشرفت فیزیکی مناسب عملیات ساخت و احداث تقاطع غیر همسطح در میدان روستای ورجان بعد از مدت کوتاه وقفه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن محبتی بیان کرد: با تشکیل شهرستان جدید کهک، توسعه زیرساخت های حوزه حمل ونقل و جاده ای در دستور کار این اداره کل است.

وی افزود: در محدوده و اطراف این شهرستان به دلیل جذابیت گردشگری و تنوع آب و هوایی، در طول سال شاهد حجم بالای تردد در محور قم- کهک هستیم.

محبتی خاطرنشان کرد: خودروهای عبوری از سه مسیر، ونارچ، لنگرود و پردیسان به شهرکهک دسترسی دارند.

وی با اشاره به این که نقطه مشترک خودروهای عبوری در هر سه مسیر روستای ورجان است اظهار کرد: در طول سال به ویژه در فصل تابستان شاهد حجم بالای تردد در محدوده روستای ورجان هستیم و برای هدایت ترافیک و کاهش تصادفات اقدامات اساسی نیاز است.

محبتی با بیان این که میدان ورودی ورجان نقطه حادثه خیز و پر مخاطره است توضیح داد: متاسفانه در طول سال های گذشته شاهد تصادفات زیادی در مسیرهای منتهی به این میدان بوده ایم که با تأمین اعتبار،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت مناسب عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح در روستای ورجان

پیشرفت مناسب عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح در روستای ورجان