مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 11:022022-03-17ورزشي

آخرین خبر از حواشی پیوستن حدادی به شهرداری گرگان


ما برای جذب آقای حدادی آیین نامه را مد نظر قراردادیم اما گویا برخی دوستان دوست ندارند این اتفاق رخ دهد.

- سخنگوی باشگاه شهرداری گرگان گفت: ما برای جذب آقای حدادی آیین نامه را مد نظر قراردادیم اما گویا برخی دوستان دوست ندارند این اتفاق رخ دهد.

آرش فولادیان در گفت وگو با ایسنا، درباره حواشی پیش آمده برای حضور حامد حدادی در تیم شهرداری گرگان و احتمال لغو پیوستن حدادی به این تیم توضیح داد: در حال حاضر باشگاه از خواسته خود کوتاه نیامده است و پیگیر موضوع هستیم اما اگر مصاحبه آقای نادر باقری را ببینید ایشان خودشان گفتند اشتباه کرده اند و برداشت اشتباهی از آیین نامه داشته اند.

البته ما فکر می کنیم که طبق آیین نامه می شود آقای حدادی برای تیم شهرداری گرگان بازی کند و مشکلی وجود ندارد که باید موضوع را بررسی کرد.

او درباره دلیل غیر قانونی مطرح شدن قرارداد گرگانی ها با حدادی نیز توضیح داد: ما حامد حدادی را به عنوان سهمیه خارجی معرفی کردیم چون خود فدراسیون اعلام کرد که آقایان یخچالی و حدادی می توانند به عنوان سهمیه خارجی وارد لیگ ایران شوند.

ما در زمان تعیین شده با بازیکن خارجی خود تسویه حساب کرده و در نظر داشتیم که از 5 فروردین به بعد آقای حدادی را در ترکیب خود داشته باشیم که به همین دلیل، فکر نمی کنیم مشکلی وجودداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر از حواشی پیوستن حدادی به شهرداری گرگان

آخرین خبر از حواشی پیوستن حدادی به شهرداری گرگان