مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-17اقتصادي

رکوردزنی هیات انجمن های ورزشی اردبیل در صدور بیمه ورزشی


رییس هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل از رکوردزنی این هیات در صدور بیمه ورزشی و تعداد ورزشکاران سازمان یافته هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل خبر داد.

- محمدعلی پهناور، رییس هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام یافته، در سال 1400 برای اولین بار از زمان تاسیس این هیات ورزشی در استان تعداد بیمه های ورزشی صادر شده به بیشترین تعداد خود رسیده و نسبت به سال گذشته نیز افزایش بی سابقه 2 برابری داشته است.

وی افزود: این مهم که یکی از شاخص های اصلی موفقیت هیات های ورزشی است و علی رغم محدودیت های کرونایی در طی دو سال گذشته انجام یافته است که نشانگر برنامه ریزی صحیح و دقیق و تلاش های اعضای هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل در توسعه رشته های ورزشی تحت پوشش بوده است.

رییس هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل تشریح کرد: فعال شدن انجمن های ورزشی تحت پوشش این هیات و هم چنین تعدادی از هیات های شهرستان ها و اجرای طرح های استعدادیابی مختلف در طی دو سال اخیر، توجه به کار تیمی و مدیریت حرفه ای از جمله دلایل دستیابی به این موفقیت ماندگار در هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردزنی هیات انجمن های ورزشی اردبیل در صدور بیمه ورزشی

رکوردزنی هیات انجمن های ورزشی اردبیل در صدور بیمه ورزشی