مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-17سياسي

معلمان استان بوشهر پیشتاز عرصه جهاد تبیین باشند


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: امروز نظام مقدس اسلامی و رهبر معظم انقلاب نیاز به عمار دارد و معلمان و فرهنگیان باید عمار ولی امر مسلمین در جهاد تبیین باشند.

- ، علی موحدی چهارشنبه شب در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه در تالار بهزاد اظهار داشت: منطق ایجاد دستگاه عظیم تعلیم و تربیت انسان سازی است و ما معلمان مفتخریم که بهترین شغل، شغل انبیا الهی، از آن ما است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر اینکه انسان سازی فقط مختص معلمی است و در هیچ شغل و قشری دیگری نیست افزود: انسان سازی وظیفه همه نهادهای آموزش و پرورش در سراسر جهان است ولی در نظام آموزش و پرورش کشور ما، انسانی بر مبنای تفکر اسلامی به استناد سند تحول آموزش و پرورش که اعلام می کند محصول نهایی نظام تعلیم و تربیت دانش آموزی است که به مراتبی از حیات طیبه دست یافته و این دانش آموز، دانش آموز تراز انقلاب اسلامی است، تربیت می شود.

موحدی تصریح کرد: هرگز و تحت هیچ شرایطی فراموش نخواهیم کرد که ما معلمان نسل آینده جمهوری اسلامی را باید بسازیم و تربیت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند اضافه کرد: ایشان این تعبیر را به کار برده اند برای اینکه معلمی که می خواهد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان استان بوشهر پیشتاز عرصه جهاد تبیین باشند

معلمان استان بوشهر پیشتاز عرصه جهاد تبیین باشند