مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-17ورزشي

تجهیز 11 خانه ورزش روستایی ارمغان هفته جوان به جوانان روستایی


مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: 11 خانه ورزش روستایی در قالب اعزام 11 کاروان ورزشی ارمغان ورزش و جوانان استان به جوانان روستایی در هفته جوان است.

- خبرنگار مهر ، حسن عزیزی صبح پنج شنبه در مراسم اعزام کاروان های ورزشی برای تجهیز 11 خانه ورزش روستایی اظهار کرد: یکی از برنامه های راهبردی وزارت ورزش و جوانان راه اندازی خانه های ورزش روستایی است که با هدف عدالت محوری در نقاط روستایی انجام می شود.

وی بیان کرد: اعزام کاروان های ورزشی به 11 خانه ورزش روستایی به مناسبت هفته جوان به عنوان هدیه اداره کل ورزش و جوانان استان به جوانان روستایی استان انجام می شود.

جلوگیری از آسیب های اجتماعی با ورزش به گفته وی با انجام این کار خانه های ورزش روستایی خراسان جنوبی به 400 خانه ورزش روستایی می رسد تا حداقل زیرساخت ورزشی در مناطق روستایی و نقاط مرزی استان فراهم شود.

وی اضافه کرد: دستگاه های مختلفی در این خصوص با اداره کل ورزش و جوانان همکاری دارند که در این راستا وزارت ورزش و جوانان با ستاد مبارزه با مواد مخدر تفاهم نامه ای منعقد کرده است تا از این طریق با تجهیز خانه های ورزش روستایی با آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر مبارزه کنیم.

عزیزی ادامه داد: با توجه به مرزی بودن خراسان جنوبی با افغانستان تجهیز خانه های ورزش روستایی بسیار تأثیر گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 11 خانه ورزش روستایی ارمغان هفته جوان به جوانان روستایی

تجهیز 11 خانه ورزش روستایی ارمغان هفته جوان به جوانان روستایی