مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-17سياسي

تشکیل 412 پرونده تعرض به منابع طبیعی سوادکوه در دستگاه قضایی


رییس منابع طبیعی سوادکوه از تشکیل 412 پرونده منابع طبیعی سوادکوه در دستگاه قضایی خبر داد که رأی 117 فقره به نفع منابع طبیعی صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، علی امینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تجلیل از رسانه ها که در مسیر حفاظت از منابع طبیعی و ترویج فرهنگ منابع طبیعی تلاش کردند، اظهار کرد: حساسیت ها درباره منابع طبیعی در جامعه برای سال های اخیر افزایش یافت و آن را به فال نیک می گیریم و وقتی همه در کنار ما قرار گیرند، به نفع حمایت از منابع طبیعی است.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سوادکوه گفت: در راستای ترویج فرهنگ درخت کاری طرح زراعت چوب اجرایی می شود که دولت مکلف شد برای جایگزینی چوب هایی که از جنگل برداشت می شد و در راستای اجرای طرح تنفس جنگل به کاشت درخت های سریع رشد اقدام کند.

امینی افزود: امسال 40 هکتار از محل زراعت چوب در اراضی مستثنیات سوادکوه با سیاست های تشویقی و فنی را انجام دادیم که در این طرح  35 هزار و 500 نهال در اختیار مردم قرار داده شد.

  وی به طرح علامه حسن زاده آملی یا طرح نهضت سبز در سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: برای نهال کاری ورودی و خروجی شهرها و روستاها در سال جاری تعداد 3 هزار و 420  اصله نهال در اختیار شهرداری ها و ادارات مرتبط قرار دادیم و رسانه ها برای مراقبت آن همکاری کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 412 پرونده تعرض به منابع طبیعی سوادکوه در دستگاه قضایی

تشکیل 412 پرونده تعرض به منابع طبیعی سوادکوه در دستگاه قضایی