مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 08:522022-03-17اقتصادي

انتقاد از عدم تعیین تکلیف کارخانه ماشین سازی تبریز


معاون اقتصادی رییس جمهور با ابراز تأسف از عدم تعیین تکلیف کارخانه ماشین سازی، بر ضرورت تسریع در تحقق این امر از سوی مسئولان سازمان خصوصی سازی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن رضایی شامگاه چهارشنبه از کارخانه های ماشین سازی، ایدم و چرخشگر تبریز بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این سه واحد مهم صنعتی قرار گرفت.

رضایی در این بازدیدها ضمن گفت وگو با مدیران و کارگران سه واحد صنعتی، به مسئولان استانی دستور داد تا ضمن پیگیری های جدی برای حل مشکلات این واحدها، اهداف و نقشه راه آنها را برای تصمیم گیری های آتی تنظیم کنند.

معاون رییس جمهور همچنین ضرورت تولید ماشین های نسل جدید، فعال سازی واحدهای تحقیق و توسعه، بازاریابی تخصصی با هدف بازارهای داخلی و خارجی و برنامه ریزی منسجم برای افزایش کیفیت و کمیت تولید در واحدهای صنعتی را مورد تأکید قرار داد.

رضایی در حاشیه این بازدید با ابراز تأسف از عدم تعیین تکلیف کارخانه ماشین سازی، بر ضرورت تسریع در تحقق این امر از سوی مسئولان سازمان خصوصی سازی تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه این واحدها در سال های گذشته وضعیت خوبی نداشته اند، گفت: مشکل اصلی این واحدها، فرسوده بودن ماشین آلات است؛ برخی از دستگاه ها مربوط به 50 تا 60 سال پیش است و باید بتوانیم از طریق مهندسی معکوس این دستگاه ها را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عدم تعیین تکلیف کارخانه ماشین سازی تبریز

انتقاد از عدم تعیین تکلیف کارخانه ماشین سازی تبریز