مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 08:272022-03-17دانش

بورسیه با تضمین اشتغال 60 دانشجوی دانشگاه هرمزگان توسط بخش خصوصی


قرارداد تربیت نیروی انسانی موردنیاز، در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف موردنیاز شرکت بنا گستر کرانه، تحت عنوان دانشجویان بورسیه در دانشگاه هرمزگان منعقد شد.

- ایسنا/هرمزگان قرارداد تربیت نیروی انسانی موردنیاز، در رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف موردنیاز شرکت بنا گستر کرانه، تحت عنوان دانشجویان بورسیه در دانشگاه هرمزگان منعقد شد.

دکتر محمدصادقی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام ابعاد مختلف اولین قرارداد بورسیه با تضمین اشتغال توسط شرکت خصوصی با دانشگاه هرمزگان کرد: این ابتکار دوجانبه(دانشگاه و شرکت بنا گستر کرانه) به مفهوم گذر از آزمون و حرکت به سمت مدل بورسیه برای جذب خواهد بود و می تواند عیب های استخدام مبتنی بر آزمون را رفع نماید و منجر به تربیت هدفمند نیروی انسانی شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه هرمزگان به عنوان دانشگاه ارزش آفرین می تواند در راستای تعاون علمی با صنعت با مدل مذکور با سایر صنایع همکاری نماید و انتظارات صنایع را در جذب نیروی کارآمد پاسخ دهد، امیدواریم این ابتکار به عنوان اولین قرارداد بورسیه با بخش خصوصی الگویی مناسبی برای تربیت نیروی متخصص و ماندگار در استان باشد.

همچنین احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز با تشکر از تلاش های چشمگیر صورت گرفته در این مدت کوتاه در دانشگاه هرمزگان که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورسیه با تضمین اشتغال 60 دانشجوی دانشگاه هرمزگان توسط بخش خصوصی

بورسیه با تضمین اشتغال 60 دانشجوی دانشگاه هرمزگان توسط بخش خصوصی