مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 08:072022-03-17اقتصادي

حمایت زبانی و گفتار درمانی مسائل صنعت را حل نمی کند


مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک از افتتاح پنج واحد صنعتی این شهرک با اشتغالزایی حدود 600 نفر در سال آینده خبر داد.

- هادی نیک فطرت مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین دو در گفتگو با خبرنگار فارس از قزوین با اشاره به 163 قرارداد صنعتی، کارگاهی و تجاری در شهرک صنعتی کاسپین دو  و پیش بینی اشتغالزایی بیش از 4 هزار نفر با راه اندازی این واحدهای دارای قرارداد اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 60 واحد بهره بردار در این شهرک وجود دارد که طی سال گذشته وامسال 400 نفر از در این شهرک مشغول به کار شده اند.

وی از افتتاح 5 واحد صنعتی و همچنین واحد کارگاهی در شهرک صنعتی کاسپین دو در سال آینده و هدفگذاری برای اشتغالزایی برای حدود 600 نفر خبر داد و افزود: در حال حاضر تعدادی از واحدها در حال نصب ماشین آلات و سوله هستند.

مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک به اجرای سیستم آبیاری قطره ای در فضای سبز این شهرک را در سه فاز و نصب دوربین در نقاط مختلف در چند مرحله در سال آینده اشاره و  ادامه داد: توانمندسازی واحدهای صنعتی در زمینه آشنایی با قوانین در قالب تدوین تقویم آموزشی در 16 عنوان در حوزه های مختلف محیط زیست، بیمه، مالیات، تامین اجتماعی، اشتغال،  کار، صنعت و مالی و حسابرسی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت زبانی و گفتار درمانی مسائل صنعت را حل نمی کند

حمایت زبانی و گفتار درمانی مسائل صنعت را حل نمی کند