مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 04:472022-03-17حوادث

فعالیت گشت های پلیس پس از وقوع زلزله در هرمزگان


پس از وقوع زلزله بلافاصله گشت های کلانتری و پاسگاهها برای تأمین امنیت در مکان هایی که افزایش حضور شهروندان را شاهد بودیم حاضر شدند.

- در تشریح حضور تیم های انتظامی در محل وقوع زلزله 6 ریشتری بامداد پنجشنبه در کوخرد بستک افزود: گشت های ویژه ای نیز برای پیشگیری از سرقت منازل در سطح محلات فعال هستند.

سردار جعفری ادامه داد: علاوه بر تأمین نظم و امنیت در مناطق آسیب دیده از زلزله به عنوان یک اولویت جدی با اعزام نیرو و گسیل امکانات و تجهیزات لازم از رده ها و پلیسهای تخصصی و امدادی در کنار زلزله زدگان خواهیم بود.

وی افزود: سبزپوشان ناجا از همان دقایق نخست وقوع زلزله، ضمن تلاش برای تأمین و برقراری نظم و امنیت، اقدامات لازم را برای سرعت بخشی به عملیات خدمات دهی، امدادرسانی و رسیدگی به هموطنان آسیب دیده آغاز کرده و این روند تا بازگشت شرایط به حالت عادی ادامه دارد.

این مقام انتظامی استان تأکید کرد: توصیه می کنیم به هنگام حضور در خودرو، مراقبت های لازم را داشته باشندومجدداً تاکید می گردد شهروندان ضمن توجه به توصیه های پلیسی، به شایعات توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی و معتبر دنبال کنند.

وی با بیان اینکه با افرادی که شایعه کنند برخورد می شود، گفت: آن دسته از افرادی که در فضا های مختلف با شایعه پراکنی اقدام به تشویش اذهان عمومی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت گشت های پلیس پس از وقوع زلزله در هرمزگان

فعالیت گشت های پلیس پس از وقوع زلزله در هرمزگان