مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 22:122022-03-16سياسي

حل مساله مردم اولویت اصلی فرمانداران در استان تهران باشد


استاندار تهران با تاکید بر اینکه نباید میان مردم و فرمانداران فاصله ای وجود داشته باشد گفت: حل مساله مردم در اولویت اصلی فرمانداران در استان تهران باشد.

- ، محسن منصوری عصر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ری که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تالار شیخ صدوق برگزار شد اظهار داشت: مردم خطه ری جزو نجیب ترین و وفادارترین مردم در حفظ و تحکیم نظام اسلامی هستند.

وی سپس با اشاره به تعهد و تلاش فرماندار سابق ری در پیشبرد طرح توسعه این شهرستان بیان کرد: حدود پنج ماه افتخار همکاری با توکلی کجانی در مجموعه استانداری را داشتم و حقیقتاً ایشان را فردی پرتلاش، جدی و مسلط به اصول و مبانی کار در مجموعه وزارت کشور و همچنین دارای ذهن مهندسی و مبادی آداب دیدم.

منصوری ادامه داد: در ابتدای تصدی اینجانب در استانداری تهران برخی از بزرگان شهرستان ری تقاضا داشتند که در جا به جایی فرماندار ری تعجیل نشود؛ لذا مشورت با بزرگان را پذیرفتم و البته پشیمان هم نیستم و دکتر توکلی تا آخرین لحظه حضور پیگیر رفع مشکلات مردم بودند.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به انتصاب فرماندار جدید ری گفت: انتصاب فرماندار ری حاصل رفاقت هایی است که در متن مبارزات انقلابی و فعالیت های سیاسی و اجتماعی شکل گرفته است، ایشان از هر نظر فردی صالح و انقلابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مساله مردم اولویت اصلی فرمانداران در استان تهران باشد

حل مساله مردم اولویت اصلی فرمانداران در استان تهران باشد