مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 20:572022-03-16ورزشي

پیام سپیدرود را متوقف کرد


سپیدرود رشت نماینده گیلان در لیگ دو در مقابل پیام مشهد متوقف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سپیدرود در یک مسابقه خارج از خانه در حالی که در هر دو نیمه تیم برتر میدان بود و موقعیت های زیادی هم بدست آورده بود در نهایت در برابر پیام توس به نتیجه تساوی بدون گل رسید و نتوانست در پیروزی هت تریک کند.

  اینکه سپیدرود در خارج از خانه هم تیم برتر میدان است اتفاق خوبی برای تیم اشجاری می باشد و با تمرینات اماده سازی در تعطیلات دو هفته ای سال نو می توان به صعود سپیدرود امیدوارانه تر نگاه کرد.

  سرمربی پیام توس سید علی موسوی، علی رضا زال، سعید اصغر پور، سید یونس علوی، احسان محروقی، امید صداقت، امیرمحمد مختاری، امیرحسین محمودی، حامد اسدپور، ساسان رجب زاده و هادی کیانپور را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

  حسن اشجاری سرمربی تیم سپیدرود در این دیدار رضا مبلغ ناصری، پویا عزیزپور، امیر قلم آرا، مهیار نوری، حسین آفرین زاد، حکیم حزباوی پور، پرهام جوادی، کیوان محمدنژاد، میلاد نجفی، اویس کردجهان و علی رضا صبوری را ترکیب تیمش قرار داده بود.

  گزارش بازی 10یک موقعیت عالی برای سپیدرود وبدست آمد که ضربه حکیم حزباوی پور را از روی خط دروازه یونس علوی مدافع پیام به کرنر فرستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام سپیدرود را متوقف کرد

پیام سپیدرود را متوقف کرد