مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 20:522022-03-16اجتماعي

تکمیل خطوط مترو اولویت شهرداری است/75 درصد حمل و نقل شهروندان با خودروی شخصی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران، در آیین بهره برداری از پروژه شبکه مترو تهران و 56 پروژه شهری منطقه 2 تهران که عصر امروز با حضور مدیران شهری افتتاح شد، - شهردار تهران گفت: تکمیل 7 خط متروی پایتخت، اولویت اول ما است همچنین 4 خط باقیمانده اگر توسعه یابد، خطوط متروی تهران تکمیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران، در آیین بهره برداری از پروژه شبکه مترو تهران و 56 پروژه شهری منطقه 2 تهران که عصر امروز با حضور مدیران شهری افتتاح شد، گفت: امروز روز شهادت شهید مهدی باکری است و از خاطرات باقیمانده وی بندگی، اخلاص، تلاش و کوشش و شهادت است و نخ تسبیحی این صفات جوهره خدمت به مردم است.

وی با اشاره به افتتاح 27 پارک مادر و کودک در 27 محله تهران گفت: در مسیر کاری که در شهر تهران بنا گذاشتیم، صورت بگیرد که 6 ماه و 15 روز از فعالیت شهرداری می گذرد همه در منوال تحول و کالبد شهر، تغییر نرم افزاری و سخت افزاری شهر است.

وی گفت: در افق 10 ساله 90 برنامه تعریف شده که در بازه زمانی مشخص شهر را بعد از 10 سال به یک شهر چشم نواز تبدیل می کند، شهری که مردم آرامش، آسایش و نشاط و پایداری معیشتی را داشته باشند و دارای رتبه فرهنگی اجتماعی مناسب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل خطوط مترو اولویت شهرداری است/75 درصد حمل و نقل شهروندان با خودروی شخصی

تکمیل خطوط مترو اولویت شهرداری است/75 درصد حمل و نقل شهروندان با خودروی شخصی