مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 20:472022-03-16ورزشي

زنگ خطر برای ملوان به صدا درآمد


ملوان بندرانزلی صدرنشین در مقابل پارس جنوبی جم شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ملوان بندرانزلی نماینده فوتبال گیلان در هفته بیست و دوم لیگ یک در مقابل پارس جنوبی جم شکست خورد.

  مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی در این دیدار، رضا حیدری، علیرضا خوش کفا، عظیم گوک، پدرام قاضی پور، پوریا غلامی، محمد رستمی، صادق بارانی، میلاد شعبانلو، سجاد بازگیر، امیر حسین یحیی زاده و مهدی مومنی را در ترکیب تیمش قرار داد.

  ملوان انزلی که در دو دیدار اخیرش مقابل قشقایی شیراز و شهرداری همدان به پیروزی رسیده بود، امروز هم در تقابل حساس مدعیان صعود مقابل پارس جنوبی انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز داشت تا بتواند راه صعود را محکم تر از قبل ادامه بدهد و اختلاف 4 امتیازی خود با مس کرمان را حفظ کند ولی این اتفاق برای آن ها نیفتاد.

  شاگردان مازیار زارع پس از اینکه در 21 هفته گذشته لیگ یک به 13 پیروزی و هشت مساوی رسیده بودند، امروز خوش شانس بودند که شکست شان سنگین تر نشد و رضا حیدری یک پنالتی پارس جنوبی را مهار کرد، اما در نهایت دروازه اش باز شد.

  ملوان انزلی در حالی امروز با گل لحظات پایانی مقابل پارس جنوبی جم شکست خورد و نخستین باخت فصل را متحمل شد که مازیار زارع بازهم تصمیم گرفته بود سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را در فهرست نفرات ملوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر برای ملوان به صدا درآمد

زنگ خطر برای ملوان به صدا درآمد