مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 20:272022-03-16بين الملل

برنامه آموزشی محرمانه سیا به کی یف برای آماده شدن مقابل حمله روسیه کمک کرد


به گفته مقامات سابق آمریکا، همزمان با شدیدتر شدن درگیری ها در دونباس، گروه کوچک و منتخبی از کهنه سربازان سازمان سیا برای نخستین بار سفرهایی سری به خطوط مقدم داشتند تا با همتایان اوکراینی شان در آنجا دیدار کنند.

- به گفته مقامات سابق آمریکا، همزمان با شدیدتر شدن درگیری ها در دونباس، گروه کوچک و منتخبی از کهنه سربازان سازمان سیا برای نخستین بار سفرهایی سری به خطوط مقدم داشتند تا با همتایان اوکراینی شان در آنجا دیدار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کهنه سربازان سازمان سیا خیلی زود متوجه شدند که این سازمان در خصوص روسیه و نایبانش با دشمنی مواجه است که توانایی هایش بسیار بالاتر از گروه های افراطگرایی است که سیا در جنگ های پس از 11 سپتامبر با آنها مبارزه می کرد.

از زمان حمله روسیه به اوکراین در ماه گذشته، ارتش اوکراین پیش بینی های فروپاشی سریع را رد کرده، شهرهای کلیدی را با وجود پیشروی های روسیه حفظ کرده و خسارت هایی به نیروها و تجهیزات روسی وارد کرده است.

مقامات اطلاعاتی سابق اعلام کردند، دست کم بخشی از مقاومت های شدید نیروهای اوکراینی در برنامه آموزشی سری سیا که اکنون برملا شده و از خطوط مقدم شرق اوکراین اجرا می شد، ریشه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه آموزشی محرمانه سیا به کی یف برای آماده شدن مقابل حمله روسیه کمک کرد

برنامه آموزشی محرمانه سیا به کی یف برای آماده شدن مقابل حمله روسیه کمک کرد