مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 20:122022-03-16سياسي

شهردار همدان عذرخواهی کرد


به عنوان شهردار همدان از همه مردم به ویژه خانواده های شهدا، افراد دغدغه مند و عالمان عذرخواهی می کنم و امیدواریم در برنامه هایی آتی موارد حاشیه ای بر متن غلبه نکند.

- خبرگزاری مهر ، سید مسعود حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهر همدان هیچ نقشی در انتخاب و ممیزی گروه های برنامه مسیر گردشگری غرب کشور نداشت.

حسینی بابیان اینکه در برگزاری آیین جهانی نوروز در مسیر گردشگری غرب کشور در شهر همدان تاکید کرد: روز گذشته مراسمی با این عنوان از آرامگاه بوعلی آغاز شد و از پیاده راه بوعلی و میدان امام (ره) عبور و به تپه هگمتانه رسید.

وی با اشاره به اینکه مسیر گردشگری غرب کشور در شهرهای همدان، سنندج و کرمانشاه تعریف شده است تصریح کرد: هدف از برگزاری این برنامه در همدان جذب گردشگر و معرفی آثار و ابنیه های تاریخی و اماکن گردشگری همدان بود.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: در این برنامه مردم همدان به دعوت شهرداری پاسخ گفتند و استقبال خوبی در مراسم افتتاحیه و مسیری که تعریف شده بود از سوی گروه ها و اقوام مختلف که از شهرهای استان های مختلف کشور حضور داشتند را شاهد بودیم که بازتاب مناسبی داشت.

حسینی افزود: در حاشیه مراسم یک گروه از اقوام متعلق به یکی از استان های جنوبی کشور در همدان حضور یافته بودند که طبق بررسی صورت گرفته تصور می کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار همدان عذرخواهی کرد

شهردار همدان عذرخواهی کرد