مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 20:072022-03-16اقتصادي

دانشجویان دانشگاه آزاد در واحدهای تولیدی بکارگیری می شوند


طرح «پویش کارآفرینی» با هدف آموزش و کار حین تحصیل دانشجویان دانشگاه آزاد و فعالیت بعد از فارغ التحصیل شدن آنها در بنگاه های تولیدی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حسین سلاح ورزی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان بیان داشت: طبق تفاهم اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد در سطح کشور پویش کارآفرینی در سراسر کشور اجرا می شود که بر همین اساس بدنبال اجرای آن در استان لرستان هستیم.

  وی افزود: این طرح با هدف آموزش عملی و کار حین تحصیل دانشجویان دانشگاه آزاد و فعالیت بعد از فارغ التحصیل شدن آنها در بنگاه های تولیدی است.

  نایب رییس اتاق ایران و رییس اتاق بازرگانی استان لرستان با بیان اینکه امروز حدود 22 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد در استان لرستان داریم، گفت: پیش از این طرح کارورزی با استقبال خوبی از سوی شرکت ها و واحدهای تولیدی همراه بود و اگر این پویش هم اجرا شود پیش بینی می شود مورد استقبال قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش حقوق و دستمزد و افزایش قیمت انرژی در سال آینده در برخی استان ها احتمالا با تعدیل نیروی کار مواجه خواهیم بود و لذا این پویش می تواند فرصتی برای جبران این کاهش نیرو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه آزاد در واحدهای تولیدی بکارگیری می شوند

دانشجویان دانشگاه آزاد در واحدهای تولیدی بکارگیری می شوند