مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 19:322022-03-16حوادث

بیشترین تلفات جاده ای زنجان در مراکز درمانی و مسیر آن ها رقم می خورد


بیشترین تلفات تصادفات رانندگی در بیمارستان و در طول مسیر بیمارستان رقم خورده است.

- ایسنا/زنجان جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: بیشترین تلفات تصادفات رانندگی در بیمارستان و در طول مسیر بیمارستان رقم خورده است.

سرهنگ ایرج خانی پور عصر امروز (25 اسفندماه) در جلسه شورای راهبری تصادفات جاده ای که در استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه بیشترین تلفات در بیمارستان و در طول مسیر بیمارستان رقم خورده است، اظهار کرد: باید نقاط حادثه خیز در استان زنجان کاهش یافته و از بین برود.

وی با بیان اینکه بیش از 170 نقطه حادثه خیز در استان زنجان داریم، افزود: جاده هایی در استان زنجان داریم که به علت نداشتن ظرفیت مالی خطوط بازدارنده تصادف در آنجا صورت نگرفته که باید تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شود.

این مسئول در رابطه با آمار تصادفات منجر به فوت اخذ شده از اداره کل پزشکی قانونی استان زنجان، تصریح کرد: طی 11 ماهه امسال، فوت در صحنه 2 نفر و فوت در حین انتقال به مراکز درمانی، 24 نفر بوده و میانگین سنی متوفیان 34 سال و جمع راننده متوفی 12 نفر، جمع سرنشین متوفی 2 نفر و جمع عابر 12 نفر بوده است.

جانشین پلیس راه استان در رابطه با آمار مقایسه ای برخورد با تخلفات پلیس راهور استان زنجان، گفت: طی 11 ماه گذشته، تخلفات حادثه خیز استان، 48 هزار و 111 مورد بوده و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین تلفات جاده ای زنجان در مراکز درمانی و مسیر آن ها رقم می خورد

بیشترین تلفات جاده ای زنجان در مراکز درمانی و مسیر آن ها رقم می خورد