مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 19:072022-03-16سياسي

شورای شهر خبر استعفای شهردار تویسرکان را تکذیب کرد


خبر استعفای محمدحسین پور شهردار شهر تویسرکان از سوی اعضای شورای اسلامی تکذیب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، روز گذشته خبری مبنی بر استعفای محمد حسین پور، شهردار تویسرکان در فضای مجازی نشر داده شد که بلافاصله جویای صحت و سقم این خبر از سوی اعضای شورا شدیم، اما متاسفانه موفقیتی در برقراری ارتباط حاصل نشد تا اینکه امروز پس از جلسه شورا رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تویسرکان نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

علی اشرف پیری در گفت وگو با فارس با بیان اینکه خبر استعفای شهردار تویسرکان در فضای مجازی کاملا کذب بود اظهار کرد: معمولا استعفای شهردار باید در صحن شورا و با حضور اعضای شورای شهر مطرح شود.

وی با تاکید بر اینکه تا این لحظه این خبر چه مکتوب و چه شفاهی به شورا نرسیده است افزود: اینکه خبر استعفای شهردار چطور و از کجا نشر پیدا کرده باید از خود شهردار سوال شود که به چه شکلی و چرا این خبر را مطرح کرده چون حرفی از استعفا در بین نبوده است.

 رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تویسرکان در رابطه با موضوعات مطرح شده در فضای مجازی در خبر استعفای شهردار از جمله محل سکونت او گفت: بعد از انتخاب شهردار ساختمانی را برای سکونت شهردار در اختیار او قرار دادیم هیچ تهدید و تعرضی به ایشان برای خالی کردن این ساختمان نشده است؛ اما از قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر خبر استعفای شهردار تویسرکان را تکذیب کرد

شورای شهر خبر استعفای شهردار تویسرکان را تکذیب کرد