مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 19:072022-03-16اجتماعي

محدودیت و ممنوعیت ترافیکی نیمه شعبان در قم


را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سردار تیمور حسینی جانشین رییس پلیس راهور در جمع خبرنگاران در ارتباط با هدایت و عبور و مرور، محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در نیمه شعبان گفت: ورود تمام اتوبوس های برون شهری به معابر شهر قم ممنوعیت کامل دارد و رانندگان اتوبوس باید جهت توقف از پارک سوار شمالی واقع در بلوار شهید سلیمانی استفاده کنند.

وی افزود: از ابتدای دوربرگردان واقع در بلوار سمیه مقابل شاه احمد قاسم تا میدان آل یاسین و مسجد مقدس جمکران، محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

(از ابتدای صبح روز پنج شنبه تا پایان روز جمعه محدودیت اعمال و مسیر به سمت مسجد جمکران به تردد عابرین پیاده و باند برگشت از مسجد جمکران به سمت حرم بصورت 2 طرفه جهت تردد وسایل نقلیه عمومی و امدادی اختصاص داده شده است.

حسینی بیان کرد: مسیر حرکت ناوگان حمل و نقل عمومی از مسیر میدان بسیج خیابان معلم شرقی بلوار پیامبر اعظم میدان آل یاسین و بالعکس این سرویس دهی انجام خواهد شد.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا گفت: رانندگانی که قصد دارند با وسایل نقلیه شخصی وارد محدوده مسجد مقدس جمکران شوند، از مسیرهای ذیل جهت دسترسی استفاده نمایند: * از سمت کمربندی امام علی علیه السلام بلوار خلیج فارس و بلوار انتظار و این مسیر جهت دسترسی مسافرین محترم به حریم مسجد مقدس جمکران پیشنهاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت و ممنوعیت ترافیکی نیمه شعبان در قم

محدودیت و ممنوعیت ترافیکی نیمه شعبان در قم